Κυριακή 11 Μαΐου 2008

Μικροσκοπική ζωή

Πάντα μου άρεσαν οι άνθρωποι που είχαν την ευχέρεια να φτιάχνουν πράγματα με τα χέρια τους. Εκτιμώ πολύ τους ανθρώπους με φαντασία (για πολλούς λόγους πέρα από το αρτιστίκ ενδιαφέρον του αποτελέσματος... :) ) και τους ανθρώπους που είναι δημιουργικοί. Όταν δε, συμβαίνει να έχουν και υπομονή δίνοντας έμφαση στη λεπτομέρεια και όλο αυτό να είναι και εξαιρετικά χρονοβόρο και να γίνεται μόνο και μόνο για την προσωπική τους ευχαρίστηση τότε μου προκαλούν σχεδόν δέος…Απολαύστε εδώ τον κόπο τέτοιων ανθρώπων. Σκηνές από την καθημερινή ζωή σε μινιατούρες. Επέλεξα τις πιο αγαπημένες μου. Περισσότερες μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ. Η σημασία στη λεπτομέρεια είναι σχεδόν συγκινητική. Μερικές έχουν και τρομερό χιούμορ! Καλή διασκέδαση!





13 σχόλια:

fvasileiou είπε...

Αυτή την τέχνη πολύ την ζηλεύω: Να κατασκευάζεις μικρούτσικους κόσμους με υπομονή και με τα χέρια. Δεν έχω τίποτα από τα δυο -ούτε υπομονή, και τα χέρια μου τρέμουν, οπότε... Μόνο τα μάτια μου χορταίνουν...

nomansland είπε...

Δεν είναι απίστευτο Φώτη; Ξετρελάθηκα...

...καλησπέρες...

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ...ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΗΜΑΤΑ...ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΓΑΜΑ

ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ BLOGGERS, ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΠΑΓΩΤΟ ΞΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ!

koulpa είπε...

χαχα πολύ όμορφα.. δε θα μπορούσα πια.. περιορίζομαι κι εγώ στο να θαυμάζω:):)
την καληνύχτα μου:):)

nomansland είπε...

Λεό καλημέρα, να μου θυμήσεις να σε φωτογραφίσω και να σε ποστάρω...

koulpa, σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη καλημέρα κι από ΄μένα...

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΣΤΙΧΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

'ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΪ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ
ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΠΕΣ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΙΑ
(Ή ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ)'

ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΖΩΗ. ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΟΛΗ ΜΕ LEGO.ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ , ΛΙΓΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΛΙΠΟΘΥΜΗΣΕ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΠΡΟΚΑΛΟΝΤΑΣ ΡΗΓΜΑ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ. ΤΟΤΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΠΟΣΟ ΜΑΤΑΙΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΖΩΗ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΝΟΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ ΚΟΜΩΔΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΥΔΟΝΟΒΛΕΨΙΑΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΗΔΟΝΟΒΛΕΨΙΑΣ

dumbdog είπε...

....εντυπωσιακά όλα αυτά αλλά ή φυλακισμένος πρέπει να είσαι ή συνταξιούχος γιατί αλλιώς που να βρεις τόσο χρόνο!

nomansland είπε...

...το κακό είναι ότι εμείς και φυλακισμένοι είμαστε και χρόνο δεν έχουμε...

...αυτό είναι το πιο λυπηρό από αυτή την ιστορία...

celsius33 είπε...

ωραίοι μικρόκοσμοι, είναι βάλσαμο αυτό το γουστάρω και το σέβομαι, μακάρι να χουμε χρόνο να ασχολούμαστε με τέτοια και άλλα παρόμοια ;)

nomansland είπε...

...:)...καλησπέρα...

...βλέπω βραδυνός τύπος κι εσύ αγαπητέ cel...

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG?

Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ?

ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΓΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΣΕΡΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ?

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ 'VIDEORAMA' ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 2+1 ?

nomansland είπε...

Video blue...2+2 στα Σεπόλια...βλαμμένε...