Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Hearts tight open



Έλα ξάπλωσε δίπλα μου κι αγάπησέ με.
Τα νέφη των ονείρων να διαλυθούν
μέσα στην ξαστεριά του στέρνου σου.
Να μου πεις τα μυστικά που δεν έμαθες
στ΄ αυτί. Και αυτά που ξέρεις να αποκρύψεις.

Έλα ξάπλωσε δίπλα μου κι αγάπησέ με.
Τα μάτια σου να σβήσουν
στον ιδρώτα μου τα δάκρυά τους.
Να σπάσεις σε άπειρες σταγόνες
γεμάτες ουράνια τόξα και αστερόσκονη.

Έλα ξάπλωσε δίπλα μου κι αγάπησέ με.
Τα ρολόγια του κόσμου να εξαχνιστούν
παγκόσμιας λύπης γεγονότα μη καταγεγραμμένα.
Να δεις το μέλλον να έρχεται
χωρίς αγωνία, χωρίς ανησυχία, δίχως προσμονή.

Έλα ξάπλωσε δίπλα μου κι αγάπησέ με.
Τα ακροδάχτυλά σου ν΄ ακουμπήσουν δειλά
τις φτέρνες, το ξύλο, τα μαλλιά.
Να μάθεις την αριθμητική ανάποδα μετρώντας
απ΄ το μείον άπειρο μέχρι την καρδιά μου.

Έλα ξάπλωσε δίπλα μου να σ΄ αγαπήσω.
Τα μαχαίρια μου να σκουριάσω μονομιάς
στα άπλυτα του νεροχύτη.
Να γυαλίσω τα ψαλίδια μου και να τα κρύψω
στο συρτάρι της μηχανής του ραψίματος.
Τα νυστέρια μου να τα πάρω μαζί μου στη δουλειά
να τα πετάξω στο ρείθρο των ομβρίων.

Τα καρφιά μου να χαρίσω στις εκκλησίες,
να τα προσκυνώ κάθε μεγαλοβδόμαδο
Να δωρίσω και τα πριόνια μου στους μεγάλους
Αμερικανούς σκηνοθέτες,
να φτιάξουν τη νέα έκδοση της αγάπης μας για το φιλοθεάμον κοινό...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

διαβαζοντας κ την τελευταια σου στροφη
ηπια μια γουλια απο το σκετο κ πικροχολο καφε μου
δακρυσα κ σκουριασα
μαζι με τα μαχαιρια κ τα ψαλιδια
κι ολα τα συνεργα
μιας αγαπης
πιο επιπονης απο ποτε


καλημερα περα για περα
xxx

nomansland είπε...

Καλημέρα misstati-chan*....χαίρομαι πολύ που σου άρεσε...χαίρομαι επίσης που πέρασες από εδώ...

* το chan το κολλούν οι Γιαπωνέζοι πίσω από ονόματα ανθρώπων που τους είναι οικείοι κι αγαπητοί, κάτι σαν τα άκι και ούλα τα δικά μας...

:)

s_k είπε...

εχεις παρον.

nomansland είπε...

...ωωω, αγαπητέ fuzz....πως κι απ'τα μέρη μας; Μας λείψατε...

...ευχαριστούμε, ευχαριστούμε...από τα καλύτερα που μου 'χουν πει...